آخرین مطالب

سامانه پیامکی رجبیه : ۵۰۰۰۵۰۰۰۱۱۰

خانه » آیات عظام » آیت الله العظمی سید جمال گلپایگانی (ره)

آیت الله العظمی سید جمال گلپایگانی (ره)

مجموعه حدیث سرو پیرامون آیت الله العظمی سید جمال گلپایگانی (ره)

بسمه تعالی پیرو پخش مجموعه حدیث سرو از سیما که در مورد شخصیت مرحوم جد بزرگوارمان حضرت آیت الله العظمی سید جمال گلپایگانی (ره) بود. تصمیم گرفتیم لینک این مجموعه را بر روی سایت رجبیه قرار دهیم تا علاقمندان بتوانند از آن بهره مند شوند. در ضمن از مسئولین سایت آپارات که قبول زحمت کردند کمال تشکر را داریم. لکن ... ادامه مطلب »

شرح احوال آیت الله العظمی سید جمال گلپایگانی (ره) برگرفته از کتاب «مطلع انوار ۲»

جلد دوّم کتاب مطلع انوار مشتمل است بر مختصری از ترجمه و تذکرۀ اساتید اخلاق و عرفان حضرت علامه آیت الله حاج سید محمد حسین حسینی طهرانی – قدس الله نفسه الزکیّة – همچون: حضرت آقای حاج سید هاشم حدّاد و حضرت علامه طباطبائی و حضرت آقا شیخ محمد جواد انصاری و حضرت آقا سید جمال گلپایگانی و ... ادامه مطلب »

وصیت نامه حضرت آیت الله العظمی سیّد جمال گلپایگانی (ره)

بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون الحمد لله الذی جعل الموت حیاهً لاولیائه و مرقاه للفوز بالسعاده العظمی و معراجاً للوصول الی الدرجات العلی ، و افضل الصلوه و ازکی التحیات علی من اصطفاه من الاولین و الاخرین و جعله رحمه للعالمین محمدٍ و آله الطیبین الطاهرین شفعائی یوم الدین ، و اللعنه الدائمه علی اعدائهم ... ادامه مطلب »

احوالات آیت الله العظمی سید جمال گلپایگانی (ره) در بیان آیت الله حاج حیدر علی محقق

ایشان بحث فقهی داشتند که عصر‌ها در منزل می‌فرمودند. بنده هم در این درس شرکت می‌کردم. مرحوم آقا سیدجمال در زهد و تقوی معروف بود، اهل ریاضت بود و کراماتی هم داشت چند خاطره از آن بزرگوار به یاد دارم که برای شما نقل می‌کنم. ادامه مطلب »